tisdag 11 november 2008

Uppdatering, bara sådär

Vad har hänt sedan sist? Jo, en hel del har hänt. Jag har fått lägenhet i Umeå, jag har sökt in till skolan i Vännäs igen och min pappa har fyllt 60 år och därmed haft jättepartaj. Det var roligt, och bekräftelsenarkomanen inom mig som vilat ett bra tag, blev typ två meter lång och glad. Jag var ut samma kväll med min kusin Lars, vi har aldrig varit ut tillsammans, kanske är självklart då han bor på Lidingö och jag i Kiruna. Men vi har typ lovat varandra att ses snart igen, att jag ska komma ner dit med Emil och göra stan osäker, skitbra alltså!

Och jag träffade min gamla fling, sommaren 07-flingen, han som döpte en renkalv efter mig. Det var fint att ses, och jag åkte taxi till honom. Han har flyttat sedan sist, och nu bor han i en vindsvåning med runda fönster i sovrummet, fönster med utsikten mot fjällen, jag dör! Men jag tror det räcker så, som jag sagt till Koffe, och till Anja, så just nu behöver jag inte någon. Jag ska koncentrera mig på studier och annat. Det kommer bli bra, det blir faktiskt bra tillslut...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns som att du börjar bli vän med livet igen när man läser ditt senaste inlägg. Känns skönt att höra, du är värd att vara bästis med livet.

*Emma* sa...

men åh vad glad ja blir när det verkar som att du mer har hittat dej igen!! glad glad glad

cammy sa...

blir det trafiklärare nu då?:)

jag funderar också på att skriva blog iaf ett inlägg snart vi får se. ,9